marți, 14 aprilie 2009

CHILE 2009

[Patagonia ; Insula Pastelui ; Atacama]

1

2

3

4

5

6

6b

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

52b

53b

53d

53

53c

54bb

55

Insula Pastelui

22 de comentarii:

Bondoroi Daniel spunea...

Superbe! Tot asa!

Catalina spunea...

Excelent! Ca de obicei... Si avand in vedere cand le-ai postat, le consider cadoul de ziua mea :P

di spunea...

Super poze! Bravo!

Anonim spunea...

Euu... Am simtitit eu ceva: promiteai de mult :) ! 1 BiG BRAAAAVO(asta atat pentru poze dar cat si pt ca-(t)i ajuns unde-a(t)i ajuns... !!!

A lu' Euu spunea...

Multumescu-va pentru comentarii ! :emoticonu'-cu-plecaciuni:

@Catalina - Asa sa fie ! Inca o data La multi ani ! ;)
@ Pai mai Anto*** , pardon, anonimule mai, e si normal ca tu sa simtesti talentele. Nu esti tu nepotul lu' Kabel ?!? :P

Anonim spunea...

Absolut superbe! Felicitari!

Grifon spunea...

Bravos! Fotografii de profesionist competent. Era pacat sa ramai fara cardul de memorie si dispozitivul ce-l adapostea.

A lu' Euu spunea...

oanaboncu - Multumesc. ;)
Grifon - Multumesc si tie, da' taaare ma mai roade curiozitatea de a afla cine e in spatele nikului "Grifon"... :)

Rodica Botan spunea...

Poate la asa poze superbe un pic de istorie n-ar strica...Mie mi-au stirnit curiozitatea...interesante locuri. Cine a facut sculpturile alea? Cu cit timp in urma? Oare de ce?

Anonim spunea...

wow...m-ai dat pe spate! superbe fotografii,felicitari!

A lu' Euu spunea...

Multumesc pentru vizite si comentarii !

@Rodica - Decit sa dau copy/paste de pe net...m-am gindit ca mai bine ma limitez la ceva poze.
Sint destule SURSE unde se incearca dezlegarea acestor mistere. ;)

Laurentiu Atinge spunea...

Splendide! Iti doresc sa mai mergi prin asa locuri minunate...

Anonim spunea...

OMFG!!! Cât de faaaaiiiine îs unele, like alea cu gheaţa şi omfg îs prea multe ca să mai zic care îmi plac, concluzia e că îs SUPERBE, şi felicitări. pot să-ţi cer una pentru wallpaper?

A lu' Euu spunea...

Merci, merci ! :)

Si eu va doresc sa ajungeti prin asa locuri, chiar a fost o vacanta foarte frumoasa [in afara de avioane :P]. :)

@Dora - foloseste cu incredere iconita [Y] din stinga-sus. ;)

Unknown spunea...

Poze de National Geogrphic! pe bune! poate n-ar fi rau sa incerci sa ii contactezi... Te astept cu interes sa ne arati si alte minuni ale lumii. :)

A lu' Euu spunea...

Multumesc frumos Carmen, dar sa nu exageram, totusi ! Mai e muuult pina la NG ! ;)
Sper si eu sa mai am ocazia sa vad [si sa va arat si voua] alte minuni ale lumii.

Doru Oprişan spunea...

Frumoase locuri si frumoase poze ! Felicitari pentru calatorie in primul rand !

Razvan Pascu spunea...

Foarte frumoase fotografiile. Ma documentez acum pentru acea zona.

Adina spunea...

foarte frumoasa fotografiile,dar cu siguranta ai avut si ce poza,oricum felicitari pentru acesta excursie.
am vazut intr-o poza un ghetar?este in chile?seamana cu ghetarul perito moreno din Argentina.

A lu' Euu spunea...

Da, ghetarul [Grey] este in Chile, in parcul national Torres del Paine.
Mai gasesti AICI citeva poze + ceva vorbe despre ghetar.

Merci de trecere.

Anonim spunea...

Excelente fotografiile Euule! Citeva chiar ar sta bine intr-o expozitie... Toate aprecierile mele pentru voi, acesti oameni minunati si masinariile voastre zburatoare (canoane, nikoane si alte oane)! :) Mircea

A lu' Euu spunea...

Mulţumim frumos de aprecieri, Mircea ! ;)